W jaki sposób mogę sterować statkiem?Edytuj

Istnieją trzy sposoby, których możesz użyć w celu skierowania statku w konkretne miejsce:

  • kliknij na wodzie i przytrzymaj - w ten sposób możesz prowadzić swój statek w kierunku ruchu myszki
  • kliknij w wybranym miejscu, statek tam podpłynie
  • wejdź na minimapę na dole ekranu; na mapie kliknij wybrane miejsce - statek popłynie tam automatycznie

Jak mogę zdobyć więcej energii?Edytuj

Gdy zużyjesz całą energię na początku gry, otrzymasz ponowne uzupełnienie energii (tylko jeden raz!). Dodatkowe uzupełnienia dostaniesz za wprowadzenie do gry trzech znajomych (tylko w niektórych wersjach gry).

Energia regeneruje się także sama: 1 punkt energii co 5 minut. Możesz nakarmić swoją załogę, tym samym odzyskując trochę energii, w zależności od rodzaju posiłku. Pożywienie kupisz w Sklepie za walutę portalu.

Kiedy potrzebujesz energii, możesz poprosić swoich znajomych o pomoc. Gdy masz mało energii, opublikuj prośbę o miksturę energii. Taka mikstura daje 20 PE i możesz użyć jednej na 24 godziny.

Jak mogę szybko odzyskać zdrowie?Edytuj

Co minutę odzyskujesz 5% maksymalnej liczby punktów zdrowia. By szybko je odnowić, użyj jednego z wielu dostępnych rodzajów eliksirów leczących. Innym sposobem jest zamiana energii na zdrowie. Kiedy poziom punktów zdrowia spada poniżej 30% maksymalnej liczby, pod paskiem zdrowia pojawia się przycisk DODAJ. Dzięki tej opcji można zamienić 5 punktów energii na określoną liczbę punktów zdrowia, uzależnioną od poziomu załoganta Doktora (Doktor pojawi się w Twojej załodze, gdy osiągniesz 8 poziom).

Czym są Gleemmery?Edytuj

Gleemmery są dodatkową, płatną walutą, za którą można zakupić mocniejsze kule i eliksiry lecznicze oraz specjalne ataki, statki czy żagle. Gleemmery są dostępne na wszystkich portalach poza Facebookiem - tam obowiązują Kredyty Facebooka.

Nie mogę wejść do gry, ładuje się do 100% i zatrzymuje się.Edytuj

Sprawdź, czy gra nie jest blokowana przez oprogramowanie antywirusowe (np. ochrona WWW w programie AVAST!) bądź firewall (używamy portów 80, 843 i 2000).

Nie mogę opublikować prośby na profilu.Edytuj

Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki (skrót (CTRL + SHIFT + DEL), a następnie odśwież stronę (F5) i spróbuj ponownie. Jeśli problem nadal występuje, sprawdź inne przeglądarki - gdy także na nich nie działa, zalecamy usunięcie całego Flasha łącznie z pluginami, a następnie zainstalowanie najnowszej wersji.

Czy w grze jest tryb pełnoekranowy (full screen)?Edytuj

Tak, możesz go włączyć w Ustawieniach - są one dostępne po prawej stronie okna gry.

Co można znaleźć w dryfujących skrzynkach, beczkach i tratwach?Edytuj

Mogą one zawierać złoto, doświadczenie i narzędzia. Otwarcie każdej z nich wymaga zużycia energii - im więcej energii, tym więcej złota i doświadczenia. Większa jest także szansa na zdobycie narzędzia.

Osiągnąłem 56 poziom, a do kolejnego potrzebne jest kilkadziesiąt milionów punktów doświadczenia. Czy to błąd?Edytuj

Nie - obecnie poziom 57 jest ostatnim dostępnym w grze.

Wchodzę do gry, kończę tutorial i nie mogę przejść dalej, gra się wyłącza. Co zrobić?Edytuj

Proszę sprawdzić, czy gra nie jest blokowana przez oprogramowanie antywirusowe (np. ochrona WWW w programie AVAST!) bądź firewall (używamy portów 80, 843 i 2000).

Gdzie mogę znaleźć i jak mogę użyć Kul z Trenzado?Edytuj

Kule z Trenzado możesz znaleźć w skrzyniach wypadających z ciał pokonanych Zębiaków (tylko na mapie Wyspy Trenzado). Aby ich użyć w walce z Zaraźcami, wejdź w okno Edycji Paska Akcji. Pasek Akcji znajduje się nad Twoją lista przyjaciół - by uruchomić edycję, kliknij zielony przycisk po prawej stronie paska.

W oknie Edycji przejdź na drugą stronę przy pomocy strzałki. Wybierz z listy Kule z Trenzado i przeciągnij je na wybrane miejsce na Pasku Akcji. Teraz możesz śmiało użyć ich w walce!

Gdzie mogę znaleźć i jak mogę użyć Azteckich Monet?Edytuj

Azteckie Monety możesz znaleźć w złotych skrzyniach pływających na morzu. Aby ich użyć w walce z Zombie, wejdź w okno Edycji Paska Akcji. Pasek Akcji znajduje się nad Twoją listą przyjaciół - by uruchomić edycję, kliknij zielony przycisk po prawej stronie paska.

W oknie Edycji przejdź na drugą stronę przy pomocy strzałki. Wybierz z listy Azteckie Monety i przeciągnij je na wybrane miejsce na Pasku Akcji. Teraz możesz śmiało użyć ich w walce!

Jak ściągnąć klątwę z innych graczy?Edytuj

Aby ściągnąć klątwę z gracza, strzelaj do niego Azteckimi Monetami - na każdego gracza potrzebujesz pięciu monet. Nie jest wymagany uruchomiony tryb PvP (Player vs Player).

Czym jest Pasek Akcji?Edytuj

Pasek Akcji znajduje się tuż nad pomarańczowym paskiem postępu “Władaj strefą”. Możesz go schować, używając małej strzałki po jego prawej stronie, zawsze jednak pojawi się w trakcie walki. Na Pasku Akcji możesz umieścić najczęściej używane kule, eliksiry i inne przedmioty przydatne w walce. Możesz używać eliksirów kiedy chcesz, pozostałe przedmioty mogą być używane tylko w trakcie walki.

Aby stworzyć własny Pasek Akcji, kliknij zielony przycisk po jego prawej stronie. W tym miejscu możesz wybrać, jakie przedmioty mają być dostępne ze zwykłego widoku gry. Po prostu przeciągnij wybrany przedmiot na miejsce na Pasku. Celem znalezienia szukanego przedmiotu używaj strzałki przełączającej strony z przedmiotami.

Jak mogę używać przedmiotów umieszczonych w Pasku Akcji?Edytuj

Istnieją dwa sposoby:

  • kliknij na wybranym przedmiocie - jeśli wybierzesz miksturę, nie ma znaczenia czy jesteś w trakcie walki czy nie. Jeśli wybierzesz kule, musisz albo być w trakcie walki, albo po wyborze kliknąć na wroga, by zacząć strzelać
  • użyj klawiatury - możesz używać różnych przedmiotów przy pomocy klawiatury, każdy przedmiot na pasku ma przypisany numer, który odpowiada określonemu klawiszowi.

UWAGA: klawiatura nie będzie działać w trybie full screen, nie pozwala na to program Adobe Flash.

Co to jest boss?Edytuj

Boss to elitarny wrogi statek, za zabicie którego można uzyskać wyjątkowo dużo złota, towaru i doświadczenia. Na każdej mapie znajduje się dwóch bossów - łatwiejszy i trudniejszy. Samodzielne pokonanie bossa jest możliwe, ale wymaga dużego zużycia eliksirów i mocnych kul - łatwiej pokonać go w grupie.

Żeglując w pobliżu bossa należy uważać: atakuje przepływających graczy!

Źródło: http://cantstopgames.zendesk.com/entries/20389181-ogolne.

Więcej z Fandomu