Jaka jest różnica pomiędzy zadaniami a misjami?Edytuj

W każdej strefie dostępne są zadania, których wykonanie jest konieczne do przejścia do dalszego etapu gry. Misje są opcjonalne, ale zdarza się, że ich wykonanie jest konieczne by móc przejść do kolejnej mapy (patrz: misje Władaj strefą). Wykonywanie misji to dobry sposób na zdobycie dodatkowego doświadczenia i złota.

Możesz otrzymywać misje w różnych miejscach mapy, na przykład od budynków takich jak Tartak lub Wiatrak, a także od znajomych.

Zadanie wymaga ode mnie popłynięcia w jakieś miejsce. Jak je znaleźć?Edytuj

Miejsca docelowe zadań są zaznaczone na mapie zieloną strzałką. Wystarczy kliknąć w strzałkę, by statek sam popłynął w odpowiednie miejsce. Jest też drugi sposób - w oknie zadania kliknij w treść wymagania. Statek zostanie pokierowany do celu.

Na mapie widnieją zielone, pomarańczowe i czerwone strzałki. Czym się od siebie różnią?Edytuj

Zielona strzałka wskazuje cel zadania z wątku głównego gry. Strzałka pomarańczowa oznacza miejsce oddania aktywnej misji, zaś czerwona - cel będący wymaganiem jednej z misji “Władaj strefą”.

Co oznacza wykrzyknik nad budynkiem?Edytuj

Wykrzyknik oznacza, że ten budynek ma dla Ciebie aktywną misję. Podpłyń do niego i kliknij, by zobaczyć, na czym ona polega. Istnieją trzy rodzaje misji:

  • misja transportowa – kiedy zaakceptujesz misję, musisz dostarczyć konkretny przedmiot do wyznaczonego celu (przedmiot nie jest widoczny w Twojej ładowni). Uważaj na ataki wroga!
  • misja towarowa – w przypadku tej misji otrzymujesz zamówienie na konkretną ilość towaru, który może być zebrany w konkretnym miejscu w danej strefie.
  • misja z wyposażeniem - trzeci typ misji może zostać wykonany przy pomocy specjalnych przedmiotów dostępnych w Magazynie lub Ekwipunku.

Te same rodzaje misji możesz otrzymać od znajomych w grze.

Nie mogę popłynąć na następną mapę, pojawia się komunikat “Opanuj poprzednie strefy”!Edytuj

By móc popłynąć na kolejną mapę, musisz wykonać wszystkie wymagania “Władaj strefą”. Okno z tymi misjami może zostać wywołane poprzez kliknięcie na ikonę korony bądź pomarańczowy pasek postępu znajdujące się nad listą znajomych. Pasek postępu wypełnia się z każdą podniesioną „koroną” - są one otrzymywane za każdą akcję potrzebną do wykonania misji wymaganych na mapie.

Po lewej stronie ekranu pojawia się duża ikona korony – kiedy klikniesz na nią, wywołasz okno z losową misją strefy i podpowiedzią, jak ją wykonać. Kiedy klikniesz na wymaganie misji, Twój statek popłynie prosto do najbliższego celu.

Ukończyłem wszystkie zadania w strefie i nie pojawiło się nowe. Mimo to wymagania “Władaj strefą” żądają ode mnie wykonania zadań. Co zrobić?Edytuj

Wróć statkiem na poprzedzającą mapę, następnie ponownie wejdź na aktualną mapę. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z supportem.

Nie dostałem nagrody za wymaganie “Władaj strefą”.Edytuj

Jeśli otrzymałeś informację o ukończonym wymaganiu i nie dostałeś nagrody, oznacza to że wymaganie dotyczyło jednej z kolejnych map, jeszcze przez Ciebie nie odwiedzonych. Gdy tylko dotrzesz do tej mapy, otrzymasz zaległą nagrodę.

Źródło: http://cantstopgames.zendesk.com/entries/20383652-zadania-i-misje.

Więcej z Fandomu