FANDOM

Grafika Nazwa i opis
Ps1.png Kanonier
Kanonier pozwala Ci strzelać celniej! Każdy statek, który zatopisz, zwiększy jego doświadczenie.
Ps2.png Rybak Ps11.pngPs14.pngPs18.pngPs24.png Psw32.png Psw44.png
Rybak pomaga Ci schwytać więcej ryb na łowiskach. Zdobywa doświadczenie za każdym razem, gdy skorzystasz z jego pomocy.
Ps3.png Farmer Ps12.png Ps15.png Ps17.png Ps27.png Psw34.png Psw38.png
Farmer pozwala Ci zebrać więcej owoców na farmie! Zdobędzie doświadczenie za każdym razem, gdy skorzystasz z jego pomocy.
Ps4.png Poławiacz pereł Ps19.png Ps23.png Ps26.png Psw31.png Psw35.png Psw39.png
Dzięki poławiaczowi Twój połów na rafach będzie większy! Poławiacz zdobywa doświadczenie, gdy korzystasz z jego pomocy.
Ps5.png Górnik Ps28.png Ps29.png Psw36.png Psw40.png Psw43.png
Górnik pozwala Ci wydobyć więcej surowców mineralnych w kopalniach. Zdobywa doświadczenie za każdym razem, gdy skorzystasz z jego pomocy.
Ps6.png Łowczyni Ps13.png Ps16.png Ps20.png Psw33.png Psw37.png Psw42.png
Łowczyni pozwala Ci złapać więcej zwierząt. Zdobywa doświadczenie za każdym razem, gdy skorzystasz z jej pomocy.
Ps7.png Nurek Ps21.png Ps22.png Ps25.png Ps30.png Psw41.png
Nurek znacznie podnosi Twoje szanse na wyłowienie cennych przedmiotów z wraków. Zdobywa doświadczenie za każdym razem, gdy skorzystasz z jego pomocy.
Ps8.png Handlarz
Handlarz zapewnia Ci lepsze ceny podczas sprzedawania ładunku. Zdobywa doświadczenie za każdym razem, gdy skorzystasz z jego pomocy.
Ps9.png Doktor
Doktor zwiększa efektywność wymiany punktów energii na punkty zdrowia. Za każdym razem, gdy skorzystasz z jego pomocy, Doktor zdobędzie doświadczenie.
Ps10.png Energetyczka
Energetyczka zwiększa Twoją pulę energii. Im częściej zużywasz energię, tym szybciej będzie rosło jej doświadczenie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki